ouh I tink Ive told you that I met Iqa last time, mase preconvo. hehe.macam biase, shes lookin all great, preettyy and tall of course! and shes still the same Iqa that I knew. Bubbly and sweet and murah ngn snyuman~
*sorry baru nk update now. Im pretty occupied with.. many things yg ditangguh2 sbb tu just now baru mcm tringt >.<
tapi mase the real convo x sempat jumpe.. sorry iqa… my parent mcm nk balik sbb tired tunggu lame plus it was raining mase tu >.< nk bgamba kt lua pun taleh..
LUCKILY sempat amek gmba with you! :]
haha. taleh amek gmba diri cos then it’d be toooooo obvious!!
but babe, you’re still my childhood bestfriend! >.<
maybe we just dont do much talking now.. but im sure mase jumpe, kite x awkward lansong kan kan? :]
i miss you already!
and i miss Syaqreena. wondering hows she doin now. hmmm.
and Aida of course.. I hope they’re alll fine, guarded and blessed. amin..
:]
we’re gonna catch up someday ya? and amek gmba bykkkkkkkkkkkkkk2!!
PS/ iqa! thank you sbb edit kan gmba. hehe. i know i dont look that good! tp u make me comel gila~ *omg prasan nk mati ok bye*

1 comments:
*terharu*
tnanks liz!!!
i happy sangat dapat jumpa u.
otw balik mulut nie asyik bercerita jer how excited i am and our memory time sek dulu kat BF.
waaaa~
tak sabar nak hangout dengan u!!!
bile kita nak jumpa nie??????????
:D
Post a Comment