Note to self :]

• Treat others lagi ikhlas and try not to berharap for anything out of that
• Be more honest to myself and others
• Love people more
• Less hating
NEVER trust anyone THAT much.
• Forgive but NEVER forget.
• It IS true that there's reason why some people didnt make it to your future
• Gotta do less badmouthing people!
• Appreciate those people around you
• Be less selfish
• And just live life to the fullest!

10th December 2010

hey everyone. harini tarikh keramat sbb selain dpt result secare rasminye. harini gak tarikh buat kali pertame dlm hidup, aku kene saman.

 

haih.. I dont really wanna talk bout how it happened. yg penting IC aku pun hilang skali along the way.

kecewe sgt

and aku pun malas cite pe aku wat harini. because hati aku tgh terlampau remuk and berkecai2 mengenangkan duit aku rm250 bakal hilang dr akaun…

aku bleh beli 10 baju online kot…

I kinda miss my old bestfriends, tapi I decided not to give much thoughts bout them cos I know how things gonna end up. and my sensitive fragile heart just couldnt take anymore sadness or pain right now. Ill deal with that later kay.

Harini aku nk brazam utk x spend duit dah *YAAAAAAAAAAAA RITEEEEEEEE*. lepas kene saman, ak rase tkilan gile. ade byk bende aku nk wat ngn saving tu. mmg la its kinda mcm bonus sbb mama x mintak duit tu..tapi still.. Ive been wanting that new printer for so long. it’ll come really handy lagi2 bile nk masuk blaja ni.. da la aku taw Abah gonna need lots of money kalau nk repair the car so that aku bleh bawak gi Arau. and OF COURSE la aku takkan btaw mama abah pasal aku kene saman ni. aku gi setel sindri maybe slase ni. sbb Isnin im gonna be quite busy.

mkn megi

 

aisjdiaojdaiosjdaid

:[

sume mende aku wat x kene arini.

i guess the only thing yg ceriekan hati aku arini is Nandos :|

and I miss sore meme :[

meme i need youu…

nanges laju2

byebye…...

I tink im gonna be quite emo for quite sometime. saba k

signature[3]


1 comments:

Isa H Hassan said...

nnt meme call...taw!

Post a Comment

Followers :]