harini gi JPN amek IC. so weird jalan sorang2. menandekan aku sgt2 bergantung pd org lain. haha.
but sikit2 ade mcm sense of keyakinan yg betambah and matang. ZZZ
lepas tu gi wat CIMB, Alhamdulillah. da setel. tp Maybank x berjaye. sbb ramai sgt org. aku patut dtg kul 430. time tu mesti da kosong. haih. maybank ni ari2 penuh. tataw org watpe dlm tu.
:|
First, they give you hopes and kesungguhan yg tak berbelah bagi. They make you feel like, they would die for you.
Mase tu. hati berbelah bagi.
Then, they keeppp giving more and more and more hopes.
Empty promises.
And hati you mule berbunge2.
Awww.
Then you say. Alright :]. Im ready.
Next, the bunge2 all gone. the empty promises? remain empty.
and weird sbb time2 camni, ade je bende tak kene. start dari mende kecik.
The next thing you know. your decision dipersoalkan. like..
WHAT THE FUCK?
ak tak terpk pun macam tu.
tapi die pk camtu.
I consider that macam dah jawab soalan pun even bukan directly.
Cepat sgt. x sempat nk rase pape
Haih..
but I should be happy now. sbb aku taw ak da semakin tua~
just wondering bile agaknye ajal aku. sempat ke aku nk wat sume mende aku nk wat tu?
:]
I think. Id like to adopt a child. tak decide lagi a boy or a girl. pompuan susah nk jage. lol.
Maybe laki. harap2 die x besa and merosakkan anak dare org and smoge die jadi sorang yg taat pd org tua.
hati aku senstive bebeno dlm few days ni. I dont have the answer for the WHY. because. mmg aku tataw pun.
maybe aku sbenarnye mmg bharap tinggi tanpe disedari? sbb tu pedih sgt ati ni.
people will disappoint you at times you least expected.
Maybe aku pun penah wat camni kt org tanpe aku sedari? and Im sorry.
sbb sometimes, aku sindri pun benci dgn diri sindri.
if only I have the guts to stab my own chest. and heal cpt2 mcm hayden dlm Heroes tu. mesti stabbing ni jadi everyday routine ak.
My plan for tomorrow? well.. maybe Id just stay at home, and enjoy my last moments here in Putra.
Almost the end of 2010.
this year. sgt sgt byk mengajar aku.
Id say, this year is the roughest year so far. pedih sgt2..
but maybe next year wouldn’t be that bad sbb if you ever felt THAT kind of pain, i supposed nothing could hurt you anymore. NOTHING.
:|
I want to be a stronger Maliza on 2011.
A better Maliza.
I want to be there for everyone.
I want to be nicer.
I want to get better grades.
I dont want to skip any class. PROMISE! Ill try harder this time.
I hope I can correct things.
I want to stop hurting people around me.
but thats the hardest one la. sbb in order to do so. I have to die. literally.
I want to be able to do things on my own. lagi bagus kalau sume aku bleh buat sindri.
I want to stop depending on other people *okay tibe2 ternampak flashback muke Shaggy. Shes been really really tabah that past 2 days we spent together. thank you so much sbb teman aku Moy. :]. I really appreciate it. REALLY.
Oleh itu aku akan mendedicatedkan gmbar2 kenangan kami dibawah demi utk mengambil hati beliau. wawawawa.
Lovee my fangs!
Balloons.
haha. 2 VERY healthy kiddy and their retardness. Callin it the MollyMoySyndrome.
We are toooooooooooo active when we’re together. :|
Gelak smpai perut ade 6packs. hahaha
ok sekian saje. bye!
I really hope that 2011 gonna be a better year for everyone :]

3 comments:
lmfao~
Last picture paling tak boleh belah. Si Molly nak masuk jugak :P
Sorry tak dapat teman semalam! Argh~
haha. its okayy~
Will missing u lah after 3 days kita bergelak smp ada beribu ribu packs kat perut dgn kaki :P
Post a Comment