4:17AM.
Still couldnt sleep. AS USUAL.
had too much caffeine.
and doing too much thinking.
headache.
heartache.
aku baru prasan.. bile mood aku mcm tak menentu for couple of days tibe2. so does my sistem pencernaan. da lame x berak. :|
and thats unusual memandangkan aku berak ari2.
woke up at 12:30PM kot. tu pun Lalat call? *or was it kelmarin?*
oh god. lame sgt tido aku mcm tak keep track harini hari pe. cepatnye dah Thursday!
zzzzzzzzzz..
IC blom settle.
Saman pun same.
malas tetibe.
hah!! at least blog Abg Lalat tu da siap
pasni kalau dy tanye sal blog, bleh la aku jwb dgn banggenye. tp x dpt tunjuk kehebatan skill aku main html sbb pale aku mcm dizzy plus perut mcm x hadam. so tu sume effect mood aku.
hahahaha. okay bab reke alasan aku mmg agak genius.
Alhamdulillah. business still ade even slow as siputs. tp tapelah. aku x rushing pun.
tp agak bengang baju aku x smpai2 lagi. hish!
Aku dah x igt bile.. sbb turn out org salu text aku mcm at crazy morning like 4AM, or mase kul 10AM, which definitely aku x bgn lagi. and aku mmg salu tersedar and bace. tp pastu tido and bile bgn, x igt pape.
took me mcm besoknye utk terperasan ade org msg aku. haha. and Nuar did. die suh ‘aku’ bitaw Maliza yg dy nak jumpe Maliza sgt2.
Keputusan aku skang akan ubah sgale2nye. aku pun tataw samede aku patut jumpe dy ke x.
kadang2 rase mcm xnk jumpe.. bkn pe.. lagi bagus aku x involved dlm idup dy sgt… It’d be easy for him.
tp sometimes rase mcm, maybe he deserve that meeting memandangkan dy NAMPAK mcm dah tunggu lame. and still holding on. maybe he shud be paid for the effort. plus Im sure he wont stay lepas jumpe. haha.
At times aku rase mcm, I need to talk to someone. I know some of my friends would always be there for me. tp aku rase mcm segan. WHY?
sbb…………smpai skang pun aku x rase Im not being a good friend. or maybe not good enough.
Got a call from a friend tadi. Cite pasal personal matters. I mean. aku mcm glad, and tharu sbb die cari aku. *tharu sbb I dont get much of that kind of calls nemore* and x kesah la kalau aku plihan dy yg ke 19 ke ape *don’t mind as long as she wouldnt tell me.haha*, and I really tried my very best, to listen and paham and mcm bagi the most honest answers or advices yg aku bleh bagi. well, obviously I cant give any advices on relationships cos I suckss in that. tapi, I’m being pretty honest pasal the possible options that she might have and like help contributing several views on how to see the situation.
not sure if Im being helpful. well I hope I am…
She deserves so much better… and harap2 die buat keputusan yg betul and I just want her to be happy…
He shouldve not treat her that way. and I believe that he will be sorry.
tp mase tu, too late dah.
Had terrible dreams this few days..
I just cant wait to move to Sepang and live a new life. Probably I’ll be living a new life with that old past. still.
Oh how sometimes I wish aku kene langgar kete and hilang ingatan. that’d be easier for me.
err.. tp aku tnk lupe mama abah and few friends. hahaha. arghh! nape taleh control sindri! i want to choose what to be remembered and what to be erased.
well the harsh fact is that, mende yg salu nk lupe and yg u put soo much effort , cube nk lupe tu la yg mmg takkan bleh lupe. haha. Tragic.
well.. at the end. aku ttp besyukur. aku rase.. aku dapat ape aku nak. maybe aku bukanla superwoman or, maybe x penting dlm hidup kebanyakan org, tp… I still have Mama and Abah. and trust me. they spoiled me enaffffffffffff~
I want them to stay with me forever. bleh x?

1 comments:
sy nk teman awk x bg..hmm
jgn jmpe dia.kalo jmpe gak,nnt meme ilang.
Post a Comment