well for a start, who doesn’t kan?? so ive made myself a long list of things I planned to do this hols.sbb tiap kali abes cuti sem rase mcm bengang ngn diri sendiri sbb x gune btul2 mase ade. hmmm
sooo. so far, yg aku dah buat is, spend time with Naguto, buat Maybank card and the M2U, and setel paypal and BIMB. just bengang sbb BIMB nye online banking mcm lembab nk mampos. nk topap duit kt paypal pun susah!!!! lepas setel ni la baru boleh order barang and setel pasal kasut plak. till then I just can wait and wait.
just now I found out that I need to have an I-Access code. which hanye boleh didapati kt BIMB ATM!!!! demm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! why everything gotta be so hard? okay. on the bright side, maybe alasan2 mcm ni la yg aku perlukan spaye aku actually KELUAR dr umah ni. sbb biasenye kalau x de sape ajak kua, aku leh duk dlm umah ni sbulan tanpe kluar at all. terer x? haa. jgn men2 k.
so arini aku blaja wat rendang. which was awesomeeeee. pedasssss. I loikee! pastu buat cake yg super-sweet smpai all the chocolate drools smpai tertumpah2 kt tepi cake tu sume. yummm. and aku stil belum ganti pose lagi 2 hari. haha. bile hati senang, sume mende aku tibai. org kate time stress je kite mkn x terkawal. haha.mane ade! time aku stress, aku takkan ade slere nk makan.
my rambut dah jadi extra extra long. smpai perut dah. wow. tgh consider nk potong short. hmm. tade sebab2 yg specific just yet. maybe just sbb I need a small change kot.emmmmm. so maybe mase cuti tu aku bjaye turun 1 kg, sbb suar tetibe longgar jap. balik uma mcm naik 4 kg. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hidup aku terlalu mencabar, sbb umo2 camni aku kene busy pk cmne nk kurus and pk cmne nk kawal makan sbb nafsu aku yg membuak2 ni. darah mude katekann.
keje ngn marching band tu x jadi kot, sbbnye tade sape nk teman, and last2 minute cmni aku mcm dah figure out few things yg aku nk buat. I have found one, yg I actually love doing. so its good kot to find out that ade bende yg aku suke buat slain mkn and tido good job maliza!!
youtube been reallyy reallyyy helpful lately. hehe.rase sgt bersyukur lahir kt era ni.
emmm. so Ramadhan is just around the corner, so its gonna be my 2nd year of Ramadhan and Raya, with just my family
I always knew Im this strong!kejap gile je dah 2 taun da. gile ah. scary. ni tande2 akhir zaman. tataw ape nk expect kt mase depan. mcm yg aku ckp, so much to do, so little time >.<. so harap2 kite sume dpt manage mase masing2 better.
all my best wishes to everyone

0 comments:
Post a Comment