Note to self :]

• Treat others lagi ikhlas and try not to berharap for anything out of that
• Be more honest to myself and others
• Love people more
• Less hating
NEVER trust anyone THAT much.
• Forgive but NEVER forget.
• It IS true that there's reason why some people didnt make it to your future
• Gotta do less badmouthing people!
• Appreciate those people around you
• Be less selfish
• And just live life to the fullest!

things been.. em confusing lately.

theres just so many things yg aku nk buat. haha. im pretty preoccupied with my little projects. nk buat skirt la, nk buat pallazo pants la, well, I made one dgn berjayenye sbenanye. okay. of course with Mama’s help. pastu I bake alotttt. and masak byk jugak.

em.

so kelmarin I went to Alamanda with a friend. makan Nandos for the last time la kononnye, sbb aritu mase kua ngn Syahmi, x puas ati sbb ayam aku kecik Sad smile, so kempunan dah ilang. MUAHAHAHHHA

perut aku membesar dgn cemerlangnye. even aku mmg nk sgt2 eksesais, I just don’t have the courage to do so. zzz. but at least, aku dah kemas bilik SIKIT. yg tu dah tertanggung like seminggu. cepat je sminggu tu blalu kan?

Smile

Makcik came for a visit last 2days. Die pegi tgk Floria which aku yg duduk sini, and Floria ade tiap2 taun, aku tak penah pegi pon. haha. kinda funny. every night around 10PM mesti ade fireworks, and dpt tgk dr rumah aku je. nice kann. tp terhalang skit dgn block rumah depan, so mcm dpt tgk yg tinggi2 or ujung2 bunge api je. tp bunyi die rase mcm ktorang in the middle of perang. awesomee. cume kadang2 terkejut, mase tgh menjahit ke. *ecehceh

aku rase, cuti ni, I haven’t say NO to whatever mama suruh buat. yep. I feel good. aku rase mcm aku sorang anak yg baik. hehe. em. buat mase ni, and smpai la mase die smpai. aku just utk Mama and Abah. aku yg plih and aku tak menyesal pasal plihan ni.. cume well. I wish I just can have them all. tapi tableh, and little I notice, aku dah smpai where Im standing now.

Back then, aku rase mcm aku taleh buat pape pun. of course, that was just your mind playing tricks on you.. and I’m glad and proud of my self cos Im still able to keep myself together with everythings been happening lately..

Sakit Mama macam nk datang balik.. aku doa sgt2 tade pape jadi. aku harap at least la, if nk sakit pun, biarla mase I’m around… the last time, yg mama operation tu, aku tade kt rumah. that was.. the most terrible moment for me. well, selain knowing your ex is now dating your ex-bestfriend. hehe. but nothing beats what happened to Mama la. rase mcm nk terbang je dr Arau tu pegi teman mama. siap nanges2 dlm phone ckp nk balik, tp abah tak bagi. wuwuwuw. sedey gile. mase tu, terase sgt2.. even tak jadi lagi. well the thought was there. you know, the thought of losing. phew. Alhamdulillah everything went well.

so aku tanak ade mcm tu lagi. theres few things I wish I would have done it differently, but no one can change the fate, and the past. sooooooooooooo

aku just nk appreciate the moments I have now with Mama and Abah, cos I know time is never our friend.

Batch for June ‘11 aritu, eventhough slow sgt sgt, aku berjaye jugak close ikut scheduled date. and I need something else. something bigger. tp tataw cmne nk buat. argh. if only ade someone yg bleh guide aku. cos I really want this so bad.

so basically, aku rase, cuti sem ni la cuti yg aku paling byk buat activity kot. maybe aku bukan la mcm too outgoing type. er. actually I am, cume aku prefer kuar dgn kawan2. and since tade sape ajak, aku duk uma je la. So tade la nk jumpe aku kt urbanscapes tu ke, kt bon odori tu ke. kalau org x cite, mmg aku x taw la pasal kewujudan event2 tu. hehe. tp aku mungkin pegi marching band nanti. let see bleh ajak sape Open-mouthed smile

some stuff, aku just tanak overthink. byk sgt mase dah terbuang kt bende2 mcm tu. id prefer to spend all my time kt diri sindri je. and some close friends. and mama abah. lagi afdal kot. hehe.

so yeah… bukan tanak usehe, maybe belum masenye lagi. ikut flow okay? Open-mouthed smile


0 comments:

Post a Comment

Followers :]