yep! that’s today’s exam paper. gosh. harder than I thought! hate remembering all those processes. sume pun kene ade process. well if I were the manager or supervisor, Id be to damn busy to even bother following the processes.
but hati abit lega since org yg pandai2 pun kate susah. ehehehehhe. so tade pape harapan. JUST lulus pls.
kejap je, taw2 je tinggal lagi 3 paper. tehee. tak saba nk balik!
I miss you Mama! and Abah of course. and Patrick! and Mama’s ikan keli asam pedas. *drools*
balik nanti nk cubet2 patrick cmni!
tetibe mcm dilemma, whether I should go on for the shortcourse or tayah. sbb mcm hati ni berat sgt nk dtg Arau balik. sobsob.
I don’t think Im gonna kerja, but nak cepat2 register SSM dulu, then do some seriousss business!!
…
people keep using and take my stuffs. yg mintak izin tu okay. yg tak tu. hmmmm.
gotta get my own basket just for my stuff. sbb barang bercampur2. org pun tak prasan sgt barang sape. hmmm
tapelah. anggap sedekah k! jgn bkire sgt! sbb aku kan divaa. divaa mmg suke wat amal2 jariah ni. zzz
bought an AirWick for my tiny room. tadi nantok sgt sbenanye. bukak2 perfume tu, dah tido like half an hour, bangun with sakit hidung sbb the wangi is too kuat.. tpakse letak kt luar. cheh. tapi tapelah. janji bilik aku bau wangi~ it reflects much on the tuan bilik you know~ huhuh
anyway. harini azam nk tido awal. got 4 days gap before the next paper, tp lepas tu ade like 2 paper bturut2. so yeah. gotta wake up early morn tomorrow and start planning! zz ok bye!

0 comments:
Post a Comment